logo recbt


   Θυγατρικό εκπαιδευτικό κέντρο του Ινστιτούτου Albert Ellis   

Υπηρεσία Σύντομης Μαθησιακής και Ψυχολογικής Εκτίμησης για Παιδιά/Εφήβους κατ' οίκον

 

Σας παρουσιάζουμε υπηρεσία κατ' οίκον σύντομης μαθησιακής και ψυχολογικής εκτίμησης παιδιών/εφήβων σύμφωνα με το μοντέλο μαθησιακών δυσκολιών Ανταπόκριση στην Παρέμβαση (Response-to-Intervention).

Σύμφωνα με το μοντέλο αυτό, αρχική αδρή εκτίμηση δυνατοτήτων και δυσκολιών του παιδιού/εφήβου μας καθοδηγεί σε πρώιμη παρέμβαση για ενδυνάμωση δεξιοτήτων ή αναπλήρωση δυσκολιών που εντοπίστηκαν κατά την αρχική εκτίμηση.

Στη συνέχεια, αξιολογούμε την παρέμβαση που διεξήχθη και λαμβάνουμε περαιτέρω αποφάσεις είτε για διακοπή της αρχικής παρέμβασης σε περίπτωση επιτυχίας, είτε για πλήρη μαθησιακή/ψυχολογική αξιολόγηση σε περίπτωση εντοπισμού σημαντικών δυσκολιών κατά την αρχική εκτίμηση με σκοπό νέα παρέμβαση στη συνέχεια.

Τα πλεονεκτήματα του συγκεκριμένου μοντέλου εκτίμησης και παρέμβασης είναι πολλαπλά όσον αφορά πρακτικά ζητήματα (καλή αναλογία κόστους-αποτελέσματος) και όσον αφορά θεραπευτικά ζητήματα (εντοπισμός ατόμων που χρειάζονται αλλά δε λαμβάνουν υπηρεσίες στην κοινότητα). Το μοντέλο RTI στηρίζεται από εμπειρικά δεδομένα όσον αφορά την αποτελεσματικότητα και την ευελιξία του σε διαφορετικούς πολιτισμούς (περισσότερες πληροφορίες: http://www.rtinetwork.org/learn/what/whatisrti)

 

Για περισσότερες πληροφορίες κατεβάστε το συνημμένο αρχείο παρακάτω.

Για να λάβετε την υπηρεσία καλέστε, 694 321 2697 (Δήμητρα Σταύρου, MSc)

Υλοποίηση υπηρεσίας: Στέλλα Κασάπη (MSc Σχολικής Ψυχολογίας)

Επιστημονικά Υπεύθυνος: Δημήτρης Κατσίκης (PhD Σχολικής Ψυχολογίας, RE&CBT, Συντονιστής Υπηρεσιών Ινστιτούτου για την RE&CBT, www.recbt.gr)